събота, 29 януари 2011 г.

Подготовка за започване на тренировъчна програма


Отделете време, за да натрупате знания за бодибилдинга!

Отделете време да научите стратегия за наддаване на мускулна маса по нормален логичен начин. Това може да изглежда очевидна стъпка, но тя често се пропуска. Човек, който прескача тази стъпка, може да се обърка а и в крайна сметка плановете му да претърпят провал.

Ключът към увеличаване на теглото и мускулната маса всъщност е знание. Изграждане на мускулите и увеличаване на теглото не е 100% наука, но е нещо, което не бива да се очаква, че ще се случи без добра подготовка, без да малко мисъл в него.

Защо повече от 67% от хората се откажат да ходят на фитнес и така техните членски карти, за които са платили, остават неизползвани? Защото те не постигат резултати. И те не постигат резултати, защото не намират необходимите знания, за да получат резултати.

В крайна сметка, осъществяването на вашите цели като например увеличаване на теглото, ще зависи от знанията, които придобивате в подкрепа на амбициите си за прилагането им.

Къде ще намерите това знание? Интернет е едно море, както и разбира се треньори и фитнес инструктори. С някой статии и настоящият блог се надяваме да ви бъде от полза.

Планиране на тренировъчния процес при трупане на маса


Успешните програми за трупане на маса не се случват случайно. Те са добре планирани. Вероятно сте готови да започнете програма още сека и вече действаща от първата секунда. Вие сте мотивирани, готови да изтупате прахта от тежестите и да тренирате с желязно темпо за следващите четири часа!

Това е вълнение е чудесно и то ще помогне да натрупате мускулна маса в следващите седмици.

Въпреки това, тренировките до изтощение и огромното количество храна няма да са във ваша полза. Вероятно е да се откажете и от фитнес програми и от трупане на маса, ако сте започнали по този начин.

Ключът към успешната програма за трупане на тегло действително е мотивацията. За да останете мотивирани, обаче, трябва да видите резултати.


С добре разработена програма за трупане на мускулна маса ще получите резултати бързо и поради това съмнението няма да имат възможност да проникне в съзнанието ви и да свърши подмолната си работа.

Изберете си дата за започване на тренировките след две до три седмици считано от сега.

Всяка планирана дата по-скоро от това няма да ви даде достатъчно време, за да организирате достатъчно успешно програмата си за повишаване на мускулната маса. Ако пък планираната дата е по-късно от посочените 2-3 седмици рискувате да загубите ентусиазъм!

сряда, 19 януари 2011 г.

Фитнесът като неразделна част от нашия живот.


Навлизаме в едни трудни времена на "безвремие", когато часовникът сякаш е спрял, когато е все по-трудно да запазиш концентрацията си дълго време, да изкачиш стълбите без да се задъхаш и да ти се завие свят или пък просто да откъснеш очи от своя компютър. Този бич на съвремието ни се дължи на живота в "големия град" и технологичния напредък. За да го разнищим ще погледнем назад във времето. Нашите предшественици са правели нещо, което ни отличава от тях. След като се събудят те са се движили неуморно през целия ден! Това тяхно движение е ключът към нашия по-добър начин на живот през 21 век. Обиколете фитнес залите във вашия град, харесайте си вашето място и не пропускайте тренировка и движение. Най-добре е да се консултирате с фитнес инструктор или човек, който е в тази сфера, но дори да нямате такава възможност има някои бързи и лесни фитнес програми, с които да поддържате висок тонус и да се чувствате щастливи всеки ден.

Видео урок за базови упражнения